Eksport polskich przedsiębiorstw – dofinansowanie działalności
Oferta przygotowania wniosku o dofinansowanie w ramach programu Go To Brand

Uprzejmie informujemy, że we współpracy z firmą doradczą InServices
(Blisko 80% skuteczność w uzyskiwaniu dotacji w ubiegłorocznej edycji Go To Brand)
przygotowujemy wnioski o dofinansowanie w ramach programu Go To Brand.
Go To Brand wspiera promocję marek produktowych (zarówno wyrobów, jak i usług), które mają szansę stać się rozpoznawalne na rynkach zagranicznych. Jako mikro-, mały lub średni przedsiębiorca możesz dostać nawet równowartość 100.000 Euro w złotych na udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych. W ramach dofinansowania sfinansujesz też koszty konsultanta, który doradzi Ci jak wypromować twoją firmę za granicą.
Program jest realizowany w ramach perspektywy unijnej przewidzianej na lata 2014 – 2020. W konkursie o dofinansowanie mogą wziąć udział przedsiębiorcy zaliczani do sektora mikro-, małych lub średnich przedsiębiorstw, posiadających siedzibę lub oddział na terenie Polski, którzy prowadzą działalność w ramach jednej z 12 perspektywicznych branż o wysokim potencjale konkurencyjnym i innowacyjnym wybranych przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. Dla każdej branży wyszczególnione zostały numery PKD, które powinien posiadać wnioskodawca, aby ubiegać się o dotację i wziąć udział w konkursie.
Najbardziej perspektywiczne branże polskiej gospodarki to:
1) biotechnologia i farmaceutyka
2) budowa i wykańczanie budowli
3) części samochodowe i lotnicze
4) IT/ITC
5) jachty i łodzie
6) kosmetyki
7) maszyny i urządzenia
8) meble
9) moda polska
10) polskie specjalności żywnościowe
11) sektor usług prozdrowotnych
12) sprzęt medyczny
Program Go To Brand charakteryzuje się wysokim poziomem dofinansowania. Maksymalna wartość dofinansowania w ramach tegorocznego konkursu wynosi: 430 280,00 złotych, zaś maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych: 1 000 000 złotych. W ramach programu Go To Brand otrzymać można nawet 85% wsparcia ze środków unijnych. Intensywność otrzymanego dofinansowania jest uzależniona od lokalizacji i wielkości przedsiębiorstwa. O intensywności otrzymanego dofinansowania decyduje również rodzaj wybranej pomocy: pomoc publiczna lub de minimis.
Uprzejmie informujemy, że we współpracy z firmą doradczą InServices (Blisko 80% skuteczność w uzyskiwaniu dotacji w ubiegłorocznej edycji Go To Brand) przygotowujemy wnioski o dofinansowanie w ramach programu Go To Brand.
Intensywność dofinansowania w zależności od wybranego rodzaju pomocy:
1) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
2) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci pomocy publicznej na sfinansowanie kosztów wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego oraz pomocy de minimis na sfinansowanie pozostałych kosztów projektu – do 50% wartości kosztów kwalifikowalnych;
3) w przypadku wyboru przez wnioskodawcę formy dofinansowania w postaci tylko pomocy de minimis w zakresie kosztów projektu:
– do 60% – dla średniego przedsiębiorcy;
– do 75% – dla małego przedsiębiorcy;
– do 80% – dla mikroprzedsiębiorcy z województwa mazowieckiego;
– do 85% – dla pozostałych mikroprzedsiębiorców.
Koszty kwalifikowane dla projektów realizowanych w ramach programu Go To Brand
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa targach lub wystawie
- koszty usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy
- koszty szkolenia w zakresie umiędzynarodowienia przedsiębiorcy
- koszty podróży służbowych pracowników przedsiębiorcy uczestniczącego w targach, misjach gospodarczych lub programie wspierającym rozwój na rynkach zagranicznych (diety, noclegi, przejazdy i dojazdy środkami komunikacji masowej i innych niezbędnych wydatków związanych z tymi podróżami takich jak opłaty za: uzyskanie wiz, bagaż, przejazd drogami płatnymi i autostradami, postój w strefie płatnego parkowania, miejsca parkingowe)
- koszty transportu i ubezpieczenia osób i eksponatów w związku z udziałem w targach i misjach gospodarczyc
- koszty rezerwacji miejsca wystawowego na targach, opłaty rejestracyjnej za udział w targach oraz wpisu do -katalogu targowego
- koszty organizacji stoiska wystawowego na targach lub wystawie – koszty reklamy w mediach targowych
- koszty udziału w seminariach, kongresach i konferencjach
- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji produktów w zakresie promocji marki produktowej
- koszty informacyjno-promocyjne projektu
Koszty kwalifikowane w projekcie będą rozliczne w oparciu o kwoty ryczałtowe, co jest znaczącym ułatwieniem podczas realizacji projektu.
Tegoroczny nabór wniosków do konkursu programu Go To Brand trwać będzie: od 11.02.2020 r. do 11.03.2020 r. Alokacja w tegorocznej edycji konkursu wynosić będzie 300 mln zł, a zatem ponad 300 polskich przedsiębiorców może uzyskać wsparcie ze środków unijnych w ramach programu Go To Brand.
Jeżeli Wasza firma jest zainteresowana otrzymaniem dotacji w ramach programu Go To Brand i zamierza złożyć wniosek, prosimy o kontakt z nami w celu uzgodnienia szczegółów i zoptymalizowania szansy uzyskania dofinansowania działalności eksportowej w ramach programu Go To Brand. Zachęcamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej i zapoznania się z naszą ofertą:
POLBIS
Firma konsultingowo-inżynierska
(Przedstawicielstwo firm zagranicznych)
ul. Zwycięzców 42/97
03-938 Warszawa
+48 22 672 88 50
+48 605 04 28 03
polbis@polbis.a4.pl
NIP: 5271315675
O firmie
Oferta produktów
Usługi dla Eksporterów

Dotacje eksportowe
Kontakt
Copyright @ 2024 Wszelkie prawa zastrzeżone